navbar

COOLSTYLE

faktor
search
search
search
Uspjeh bh. brenda

Američka pjevačica u novom spotu "Borderline" nosi kreaciju Kaftan studija

Kreativni dvojac, koji stoji iza modnog studija Kaftan, Emina Hodžić-Adilović i Nermina Hodžić, imaju razloga da budu ponosne, jer su onim što najbolje znaju raditi, a to je stvaranje unikatne modne odjeće, ostvarile još jedan veliki uspjeh na svjetskoj sceni.

Objavljeno: 03.08.2020. u 20:34
get url
text

Ovog puta kreaciju Kaftan studija odjenula je Brandy Norwood, R&B američka kantautorica, producentica i glumica kada je krajem prošlog mjeseca predstavila spot za svoju novu pjesmu "Borderline".

 

Radi se o statement komadu koji je, kako kaže Emina Hodžić-Adilović, osim košulja, jakni i haljina, jedan od najtraženijih proizvoda Kaftan studija.

- Mi smo sa ovim statement komadom dobili i nagradu na Dizajn weeku u Ljubljani gdje smo predstavljali BiH. Tamo smo otišle o svom trošku, nismo podržane od strane Ministarstva kulture i sporta Kantona Sarajevo – dodala je Hodžić-Adilović.

Istakla je kako je, prema informacijama koje imaju, Kaftan studio jedan od omiljenih brendova američkih nezavisnih stilista.

 

 

- To nam puno znači. Nemamo utjecaja ko će odjenuti naše haljine i ranopravno stojimo sa svim dizajnerskim imenima iz cijelog svijeta. Dakle, stilisti su ti koji odlučuju – ko će nositi naš dizajn. Nama je to važno zato što smatramo da je to ustvari ravnomjeran raspored snaga. Možete da vidite kako zaista stojite kada je u pitanju vaša struka. Kao nekome ko dolazi iz BiH, države u kojoj je uništena kompletna tekstilna industrija odmah nakon agresije 1992. godine, i za koju se od tada ništa značajno nije uradilo, imamo kreativni potencijal i žao mi je što je zanemarena druga najjača industrija u svijetu – dodaje Hodžić-Adilović.

Sestrama Emini i Nermini cilj je promocija najljepšeg što je iz naše zemlje.

- Prvi put smo BiH donijele crveni tepih i dodjele Oscara, Zlatni globus, a objavljene smo i u svim relevatnim svjetskim magazinima. Prepoznaje nas cijeli svijet, pa se nadamo da će se to dogoditi i u našoj zemlji. Možda će se desiti da neko prepozna Kaftan studio kao važan faktor na regionalnoj i svjetskoj sceni, kao nekoga ko je dobar promotor i ambasador BiH – navela je Hodžić-Adilović.