Postoje puno bolje opcije od korištenja krema protiv bora, a to su prehrana i životni stil. To uključuje nepušenje i redovnu tjelesnu aktivnost.

20 supernamirnica protiv starenja: 

• PAPRIKA BABURA ima puno vitamina C bitnog za proizvodnju kolagena, a on je zaslužan za lijepu i njegovanu kožu.

• KUPUS - Odličan je za imunitet, ali i održavanje mladolikosti. Dobar je za kožu i bogat je vitaminom C.

• JAGODE - Bogate su vitaminom C koji povećava proizvodnju kolagena i obnavlja kožu oštećenu od sunca.

• JABUKE - Sadrže antioksidanse poput flavonoida i polifenola koji obnavljaju oštećene stanice i poboljšavaju probavu.

• CVJETAČA - Prepune su antioksidansa koji djeluju protuupalno. Ona čuva zdravlje kože i potiče rast kose.

• PARADAJZ - Likopen u paradajzu sprječava slobodne radikale u uništavanju kostiju, a štiti kožu od posljedica sunca.

• ĐUMBIR štiti mozak od starosnog gubitka pamćenja, izbacuje toksine iz tijela, poboljšava cirkulaciju i ten.

• KUKURUZ sadrži tiamin potreban za proizvodnju energije i očuvanje kognitivnih funkcija. Bogat je vitaminom C.

• BUNDEVA - Zbog mangana koji sadrži bundeva poboljšava probavu i rast kostiju, a bogata je i vitaminom C.

• LIMUN je bogat vitaminom C koji je važan u proizvodnji kolagena, a uz to je i antioksidans koji čuva mladolikost kože.

• GRAH usporava starenje stanica pa isto tako i kože. Odličan je izvor bjelančevina, ali i vitamina i minerala.

• BRESKVA - Obiluju vitaminima i mineralima, sadrže lutein za oči, štite mozak, a posebno su bogate vitaminom A.

• BROKULA - Bogata je vitaminom C te stoga pomaže u očuvanju kože i smanjenju vidljivosti bora te kalija za kosti.

• LUBENICA je bogata vodom, osigurava tijelu hidraciju, bogata je vitaminom A, C, likopenom i betakarotenom. Prehrana bogata lubenicom, krastavcima i dinjom sprječavanju nastanka bora i održava glatkoću i blistav izgled kože.

• BOROVNICE - Štite organizam od raznih karcinoma i usporavaju procese starenja kože.

• RIBE I ŠKOLJKE - Obiluju omega 3 masnim kiselinama i cinkom, koji je neophodan za stvaranje hijaluronske kiseline.

• AVOKADO - Sadrži nezasićene masne kiseline, kalij, željezo, bakar, fosfor, magnezij, vitamin A , C i E te je izvor vlakana.

• PISTACIJE su odlične za kožu i organizam jer su bogate vitaminom E i omega 3 masnim kiselinama.

• JOGURT - Probiotici štite crijeva tako da održavaju ravnotežu između bakterija u crijevima.

• ŠPINAT - Bogat beta karotenom koji štiti kožu od posljedica izlaganja suncu, ali i vitaminom E koji obnavlja kožu.