Dvojica umjetničkih direktora brendova spojila su kodove i estetiku svojih brendova kako bi osmislili kolekciju ultra poželjnih cipela što je na kraju rezultiralo lansiranjem trinaest modela cipela s visokom potpeticom, od salonki i sandala, pa sve do čizama iznad koljena.
View this post on Instagram
Pojedini modeli iz kolekcije, poput čizama sa grafičkim linijama koje podsjećaju na komade predstavljene u kolekciji francuske kuće, sada se viđaju na stopalima brojnih ljubiteljica mode sa Instagrama otkako su 9. februara lansirane u prodaju.
Dostupne u crnoj ili neonski žutoj boji, gležnjače i čizme zahvaljujući efektnom dizajnu kreiraju iluziju kao da osoba koja ih nosi zapravo nema obuću na nogama.
View this post on Instagram
Grafičke linije koje čine ove hit modele podsjećaju na siluete odjeće poput haljina i bodija kakve je Mugler predstavio u prošlogodišnjoj kolekciji za sezonu proljeće i ljeto.
I dok gležnjače u prodaji iznose nešto više od 2.000 KM, za čizme iznad koljena potrebno je izdvojiti oko 3.000 maraka.
View this post on Instagram