navbar

COOLSTYLE

faktor
search
search
search
Muzej iz New Yorka

Marilyn Monroe njegovala je svoju kožu posebnim sapunom, savjetovano joj je da ne jede orašaste plodove

Make-up muzej iz New Yorka objavio je detalje njege kože slavne glumice i legendarne plavuše Marylin Monroe.

Objavljeno: 05.05.2020. u 20:55
get url
text
Merlin Monro
Merlin Monro

Muzej otkriva, po prvi put, da je ritual njege Merlinki prepisao mađarski dermatolog Dr Erno Laszlo, dana 17. marta 1959. godine.

Informacija je objavljena u sklopu izložbe "Pink Jungle: 1950s Makeup in America", te je otkriven podatak s tačnim instrukcijama za slavnu glumicu, odnosno koraci kojima je njegovala kožu ujutro i navečer.

- Koža Marylin Monroe bila je suha, te je najvažnije bilo hidratizirati kožu. U uputama koje su objavljene također stoji kako joj dermatolog savjetuje da ne konzumira orašaste plodove, čokoladu, masline, kamenice i školjke - izjavila je Patricia Schuffenhauer, historičarka brenda Erno Lazslo, koji još uvijek postoji.

Za jutro je dermatolog Merlinki savjetovao da opere lice i vrat toplom vodom s Erno Laszlo Active Phelityl sapunom. Zatim je trebala nanijeti Erno Lazlo Normaliser Shake-It toner, uz pomoć natopljene pamučne krpice. Nakon toga je išla krema za oči Erno Laszlo pHelitone, a onda i Duo-Phase puder za lice.

Večernja rutina bila je ista kao i jutarnja, a kad je išla na događanja,

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

One of the many unique items on display at the Makeup Museum’s “Pink Jungle: 1950s Makeup in America” exhibition is a collection of artifacts presented to the public for the first time ever from @ernolaszlonyc, including the personalized skincare prescription of Marilyn Monroe dated March 17, 1959. Erno Laszlo’s chief historian and branding officer Patricia Schuffenhauer shows here one of the products prescribed to Marilyn Monroe, the “Normalizer Shake-It,” a tinted toner treatment. Erno Laszlo decided to re-launch the Shake-It this month to celebrate the expected opening of the Makeup Museum. Shake-It is available on Erno Laszlo’s website, and the Makeup Museum will share more history about this iconic product and brand throughout the month as we give you a sneak peek look at the artifacts that comprise the “Pink Jungle” exhibition!

A post shared by MAKEUP MUSEUM (@makeupmuseumofficial) on